niedziela, 30 czerwca 2013

Ziaja-Kakaowe masło do ciała

Cześć!
 Troszkę mnie tu nie było ale są sprawy które były w tym czasie ważniejsze od blogowania,gdy wszystko ogarnę postaram się regularnie dodawać posty.Mam wolny dzień i chce nadrobić ten czas,pisząc kilka zaległych recenzji.Dzisiaj mam dla was recenzje masła do ciała firmy Ziaja,jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na jego temat,czytajcie dalej ;)
 
 Kupiłam te masło gdy moja skóra potrzebowała czegoś bardziej treściwego i natłuszczającego,mój balsam do ciała średnio sobie radził z przesuszeniami skóry więc skusiłam się na te masło,nie znając wcześniej opinii na jego temat zaryzykowałam.
 Nie przedłużając zacznę od plusów i minusów.
 Plusy:
 +Ma piękny zapach.
 +Wydajny.
 +Nie drogi,cena waha się między 8-13 zł.
 +Łatwo się rozprowadza na skórze.
 +Szybko się wchłania.
 +Dostępność,znajdziemy go w większości drogerii jak i w marketach.
 +Skóra nie lepi się po jego użyciu.
 +/- Średnio nawilża,z bardzo suchą skórą nie da sobie rady.
 Minusy:
 -Zapach krótko utrzymuje się na skórze.

Zapach tego masła mnie zauroczył.Na pewno w przyszłości skuszę się na inne zapachy tych maseł.
Podsumowując,masło ma obłędny zapach,jest wydajne ale osoby z bardzo suchą skórą nie będą z niego zadowolone.
Miłego dnia i do następnego ;)

12 komentarzy:

  1. Już od jakiegoś czasu się nad nim zastanawiam, ale teraz się chyba zdecyduję, wydaje się być całkiem przyjemne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. za jakiś czas muszę kupić ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Ziaję ;)
    Obserwuję :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam to masło do ciała :)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach musi mieć fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię zapach tego masełka, miałam wszystkie produkty z tej serii :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, ale mam średnie uczucia co do niego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam chrapkę za kakaową linię, obawiam się jedynie, że będzie pobudzać mój apetyt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.