piątek, 19 kwietnia 2013

Klopsy a'la Ikea

Cześć Kochane!
Dziś przygotowałam dla was krótki post kulinarny,jest to mój przepis na klopsy.Kilka lat temu jadłam te potrawę w Ikei,na początku było to dla mnie dziwne połączenie mięsa z dżemem borówkowym ale razem komponują się rewelacyjnie!Do przygotowania klopsów potrzebujemy:
-500 g mięsa wieprzowo-wołowego.
-1 jajko.
-2 łyżeczki kucharka.
-Cebula.
-Pieprz.
 Formuje je w niewielkie kule które później piekę na patelni,po upieczeniu wrzucam do wcześniej przygotowanego sosu pieczeniowego.
Sos pieczeniowy kupuje z torebki,dodaję do niego łyżeczkę musztardy.
Do mięsa nie dodaje bułki tartej,chciałam aby były jak najmniej kaloryczne,lato już nie długo więc ziemniaki do obiadu też sobie darowałam ;)
 Dżem borówkowy zazwyczaj kupuje w Ikei ale dziś użyłam dżemu z Lidla,nie dawno był tydzień Szwedzki i  postanowiłam wypróbować ten,szczerze mówiąc nie wiele się różnią od siebie.
 Tak wygląda moja dzisiejsza propozycja na obiad.
 Miłego dnia;)
 Buziaki;*

11 komentarzy:

  1. prawdę mówiąc nigdy nic nie jadłam w Ikea bo bywam tam rzadko, a jak już jestem to zazwyczaj pojedzona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do Ikei 15 min jazdy.Koniecznie wypróbuj,mają świetne jedzenie ;)

      Usuń
  2. wygląda pysznie ;)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam wyglądają bardzo apetycznie ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam, smakowicie wygladają, na pewno kiedys przygotuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w koncu moge wejsc do Ciebie z telefonu! :D
    a klopsikow dawno nie jadlam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenia mięsa z dżemem borówkowym jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi smaka zrobiłas :) śliczny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za klopsikami, ale te wyglądają smakowicie i powiem szczerze, że zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.