wtorek, 19 lutego 2013

Lekko i zdrowo :)


Hej!
Dziś trochę kulinarnie,postanowiłam jeść lżejsze produkty a jednak pożywne które dadzą mi energii na cały dzień i nie będę czuła głodu.Nie lubię dodawać grzanek do sałatek,postawiłam na pierś z kurczaka,która zawiera dużo białka które pozwala nam dłużej być sytym i odpowiednio przyrządzony (bez tłuszczu) ma mało kalorii.
 Do przygotowanie tej sałatki potrzebujemy:
 -Sałatę lodową.
 -Kukurydzę.
 -Paprykę żółtą.
 -Oliwki zielone.
 -Grillowany kurczak,ok. 100g.
 -Pomidor.
 -Ser feta.
 -Sos vinegrette.
 Chciałam wam też powiedzieć o soku jaki niedawno odkryłam,przypomina Frugo ale jest mniej słodki i tańszy.Dostępny w Delimie,moimi ulubionymi są z marakują w zielonej butelce i z liczi na zdjęciu poniżej.
Miłego dnia ;)

9 komentarzy:

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.