czwartek, 21 lutego 2013

Krem z warzyw

Cześć!
 Dziś znów kulinarnie,od poniedziałku zaczęłam ograniczać kalorie i jeść zdrowo by pozbyć się kilku kilogramów i do lata jakoś wyglądać ;)Nie mam dziś czasu ani ochoty na siedzenie w kuchni i pichcenie.Moja dzisiejsza propozycja to krem z warzyw,bardzo prosta i szybka zupa którą uwielbiam.
 
 Zwykle dodaje jeszcze ziemniaki a na koniec dekoruje grzankami jednak tym razem objedzie się bez zbędnych kalorii.
 Warzywa jakie użyłam do zrobienia kremu to :
 -Kalafior.
 -Cebula
 -Marchewka.
 -Groszek zielony.
 -Brokuły.
 Po 20 minutach zalewam mlekiem 2%,nie dodaje śmietany ponieważ chce aby zupa miała jak najmniej kalorii.Przyprawiam pieprzem i łyżeczką wegety,po czym miksuje blenderem.

 Sprawdzam łyżką czy zostało dokładnie zmiksowane po czym zabieram się do jedzenia ;)
 Smacznego ;)


6 komentarzy:

  1. uwielbiam takie zupy- pyszności mmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam zupy kremu, jakoś zawsze byłam sceptycznie nastawiona, ale chyba już czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj,ja uwielbiam je jeść z grzankami :)

      Usuń
  3. mniam! mam ochotę na krem z brokułów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.