wtorek, 1 stycznia 2013

Noworoczna regeneracja

Cześć kochani!
 Jak zaczęliście nowy rok?Ja niestety nie miałam dobrego humoru,zdecydowanie jest mi potrzebna regeneracja.Już po kąpieli,nałożyłam maseczkę,oglądam tv i popijam pyszne kakao.Przez resztę dnia mam zamiar leniuchować i zrobić coś dla siebie.Muszę w końcu skończyć czytać książkę którą zaczęłam czytać dobre kilka miesięcy temu ale z braku czasu nie mogę jej skończyć.Do 15 stycznia muszę skończyć prace semestralną,Zaczynam od jutra pisać i wracam do was z recenzjami :)
Uwielbiam czekoladowy zapach maseczki regenerującej z Ziaji,kupiłam raz przez przypadek i od tamtego czasu zawsze biorę z 2-3 sztuki podczas zakupów.
 

Miłego wieczoru ;)

5 komentarzy:

  1. No to czekamy na recenzje :)
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... maseczki sa najlepsze :) ok ja obserwuje wpadnij i do mnie pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. czekolada <3
    nie miałam tej maseczki, a nawet co więcej to jej nie spotkałam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne w każdym Rossmannie i w Naturze.Koniecznie wypróbuj,jest świetna ;)

      Usuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.