środa, 19 grudnia 2012

Moja propozycja prezentów pod choinkę.

Cześć!
Dziś chciałam wam przedstawić moją propozycje prezentów pod choinkę.Wiadomo że jak każdy staram się wybierać produkty które na pewno się przydadzą osobie którą chcemy obdarować.Najczęściej jest to zestaw kosmetyków.Zarówno dla kobiet jak i mężczyzn będzie to przydatny i udany prezent.

Domowe spa. Trochę relaksu jeszcze nikomu nie zaszkodziła ;)
 Biżuteria. Sama chętnie zrobiłabym sobie taki prezent,jak każda kobieta uwielbiam biżuterie!
 Perfumy.Oczywiście warto znać upodobania osoby którą chcemy obdarować,jaki zapach by tej osobie odpowiadał.
 Zestaw kosmetyków.
 Jak każda kobieta lubię zadbanych mężczyzn dlatego taki zestaw na pewno się facetom przyda.
 Skórzany portfel.Każdy facet powinien mieć porządny skórzany portfel.
 Golarka. 

Co wy planujecie kupić najbliższym?

9 komentarzy:

  1. Mamie kupiłam sweter, bratu książke, tacie bilety do kina a chłopakowi gry planszowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie kupować rzeczy które się przydadzą i których bedzie cały czas używał,mój narzeczony jest chyba za stary na gry ;p

      Usuń
  2. ja jeszcze nie wiem jutro się wybieram na zakupy świąteczne .

    OdpowiedzUsuń
  3. jeny :D biżuteria i kosmetyki to świąteczny standard :D

    w końcu udało mi się zaobserwować Twój blog!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ;)
    Zapraszam do siebie , może poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumy :))... sama chciałabym dostać jakiś piękny zapach :)

    Wpadnij do mnie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.