środa, 25 stycznia 2012

Bubel roku 2011

Niestety w tym roku też pojawiły się buble,największym bublem tego roku okazał się rozświetlacz pod oczy Benefit,Ooh La Lift.

Owy kosmetyk nie robi Nic!!!Nie kryje,nie rozświetla.Dawałam mu kilka szansa ale nie dawał sobie rady z moimi cieniami pod oczami,po prostu wtapiał się w skórę i nic poza tym.

 Jeśli macie cienie pod oczami nie kupujcie go,nie jest wart swojej ceny.Ja niestety kupiłam pełnowymiarowe opakowanie 7.0 g za ok 95-100zł,od tej pory nie kupuje pełnowymiarowych opakowań jeśli nie testowałam próbki,tym bardziej że mam skórę wrażliwą skłonną do alergii.No ale cóż,człowiek się uczy na błędach.

2 komentarze:

  1. Hej :) Zostałaś otagowana u mnie na blogu: http://krzykiemciszy.blogspot.com/2012/02/hej-dzisiaj-tak-jak-obiecaam-dodaje.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog oraz recenzja ! ;p
    Każdemu się zdarza nie przejmuj się! : )
    pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.