czwartek, 3 marca 2016

Lirene-Nawilżająco-Rozświetlający Płyn Micelarny z Witaminą C

Cześć!
 Dziś zapraszam na krótką recenzję płynu micelarnego od Lirene.Płyn micelarny to najpopularniejsza metoda oczyszczania skóry z makijażu i zanieczyszczeń.Testowałam wiele płynów micelarnym i do tej pory moim ulubieńcem był Garnier,jednak lubie testować nowości i dałam szansę Lirene.
 
 Informacje od producenta:

 Płyn znajduję się w przeźroczystej butelce,która umożliwia nam wgląd do ilości produktów.Jest to typowa butelka płynów micelarnych i toników Lirene.Nie przedłużając,plusy i minusy produktu.

  Plusy:
 + Dobrze sobie radzi ze zmyciem dziennego makijażu.
 +Nie wysusza.
 +Nie uczula.
 +Ma delikatny,niedrażniący zapach.
 +Nie podrażnia skóry.
 +Wygodne opakowanie.
 +Dostępność,możemy go dostać w większości drogerii.
 Minusy:
 -Nie radzi sobie z mocnym makijażem oczu.
 -Jest niewydajny.

Podsumowując nie zawiodłam się ale jak dla mnie płyn jest średni,idealny do zmycia podkładu,pudru,bronzera ale do zmycia mocnego makijażu oczu trzeba się trochę napracować.

 Do następnego :)

3 komentarze:

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.