czwartek, 10 marca 2016

Haul kosmetyczny

Witajcie Kochane,
 Jak może zauważyłyście albo i nie,wiele się zmieniło u mnie.
 Zmieniłam nazwę bloga,ponieważ nie byłam przekonana do poprzedniej,chciałam ją zmienić ale nigdy nie miałam pomysłu na nazwę.Zmienił się również wygląd bloga,mam nadzieje że na plus,dajcie znać co o nim myślicie.A dziś przychodzę do was z małym haulem.
 Ostatnio zaopatrzyłam się w kilka nowych kosmetyków.W większości są to produkty bez których nie mogę się obejść takie jak Nivea Pearl&Beauty,dezodorant do którego często wracam,jedyny który nie podrażnia mojej wrażliwej skóry i odpowiada mi jego zapach.
 Kolejnym produktem jest limitowana wersja żelu pod prysznic Isana,ostatnimi czasy byłam zakochana w zimowym żelu również Isany ale że lubię nowości to postanowiłam sięgnąć po te nowość,jego zapach jest obłędny,jest to słodki owocowy zapach,który przypomina mi syrop dla dzieci. 
Następną nowością jest Marion spray do włosów,był taniusieńki dałam za niego 5,99zł,wzięłam go głównie aby ułatwić sobie rozczesywanie włosów.
 
Produkt,który jest moim "must have" od około czterech lat.Oliwka dla dzieci Babydream,używam go do ciała i do olejowania włosów,jest to najlepszy olejek jaki używałam,ma przyzwoity skład,piękny delikatny zapach,jest tani i wydajny,czego chcieć więcej?
 Następnym produktem jest saszetka maski z Biovax.Gdy moje włosy przeżywały dekoloryzacje z wieloletniego farbowania na czarno,zmieniły się w ciemny blond i trochę na tym ucierpiały,wspomagałam się właśnie tymi maskami.Używam jej od skóry głowy aż po same końce,spokojnie zostawiam na 30 minut,spłukuje.Włosy po niej są mięciutkie,sypkie i pięknie pachną.
 Teraz produkt,który ma służyć do złagodzenia podrażnionej skóry po goleniu czyli w moim przypadku jest to krem ochronny Bambino z cynkiem,pewnie każda z was go pamięta z dzieciństwa.Jest tłusty,treściwy,łagodzi podrażnienia i idealnie chroni skórę.

  To na tyle,nie był to jakiś duży haul ale zawsze coś.
 Trzymajcie się ciepło:)
 Buziaki:*

6 komentarzy:

  1. Krem bambino uwielbiam! Coś cudownego!
    Pozdrawiam http://xzyq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwiązałaś mój problem co do kremu jaki mam kupić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam do dzis krem bambino , przypomina mi dzieciństwo !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować spray do włosłów :) Mam problemy z rozczesywaniem, więc pora go przetestować.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kremm bambino, choć częściej kupuję Niveę :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.