piątek, 4 kwietnia 2014

Eveline,mini MAX-Lakier do paznokci.

Hej kochani!
 Dziś krótka recenzja lakieru do paznokci marki Eveline,nigdy wcześniej nie pisałam o ich lakierach a od wakacji są to moje ulubione lakiery.Są tanie,wydajne,trwałe i dobrze napigmentowane.Czego chcieć więcej?Postanowiłam zrecenzować kolor numer 496,ponieważ w chwili obecnej jest to kolor który noszę na co dzień.Jest to delikatny kolor nude. 
   

Kilka słów od producenta:

 Nigdy nie mamy dość klasyki. Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMAX quick dry & long lasting.

ZAWSZE WSPANIAŁE KOLORY. NIGDY NIE WYCHODZĄ Z MODY!

Plusy:
 +Trwały,na moich paznokciach spokojnie utrzymuje się tydzień.
 +Bardzo szybko schnie.
 +Duża gama kolorów.
 +Lakier jest dobrze napigmentowany.
 +Nie robi smug.
 +Cena,w Rossmannie można go dostać za 5,99 zł.
 Minusy:
 -Brak
Podsumowując lakier jest świetny,wypróbowałam już kilka kolorów i na pewno sięgnę po więcej:)Lakier schnie bardzo szybko,wręcz ekspresowo.Daje szklany efekt,ślicznie lśni na paznokciach a taki efekt uwielbiam.Zważywszy na efekt,trwałość,kolory i dostępność cena jest bardzo niska.

 Trzymajcie się ciepło:)
 Buziaki;*



7 komentarzy:

  1. Mam dwa lakiery z tej serii i rowniez sobie chwale :) kupilam je w osiedlowej drogerii troche taniej niz sa w rossmanie bo za 4,50zl :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolory,ostatnio kupiłam taki odcień z GR :)
    ten kolorek,zawsze wygląda schludnie i elegancko do pracy idealny :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, i like the color..very soothing one
    follow u via GFC, bloglovin and g +..hope you add me too
    keep in touch

    http://glamforgood.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że lakier ma same plusy. Kolor rzeczywiście jest ładny i daje efekt połysku, ale ja osobiście rzadko maluję paznokcie i nie wiem, czy zdecyduję się na kupno kosmetyku ;)

    Zapraszam do siebie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/04/dont-worry-be-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie jasne kolory ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem Julia.M<3
    Ładne kolory lakiery<3
    Zapraszam na bloga:
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.