niedziela, 2 marca 2014

Himalaya Herbals-Delikatnie Złuszczający Morelowy Scrub

Cześć!
 Dziś recenzja peelingu do twarzy całkiem obcej mi firmy,pierwszy raz mam styczność z kosmetykami Himalaya Herbals.Produkt o którym mowa możemy znaleźć na stronie http://himalayaherbals.pl/peeling-morelowy-delikatnie-zluszczajacy-do-cery-wrazliwej.html.Na pewno zaopatrzę się w inne produkty tej firmy.
 
Informacje od producenta:Delikatnie złuszczający peeling morelowy do cery wrażliwej.
Głęboko oczyszcza skórę twarzy, pobudzając wzrost nowych komórek. Pozostawia cerę miękką i świeżą. Preparat zawiera ziarna z pestek moreli, które delikatnie ścierają wszelkie zanieczyszczenia, usuwając martwe komórki i zaskórniki. Olej z kiełków pszenicy, który jest bogatym źródłem witaminy E, doskonale nawilża skórę, a ekstrakt z jabłek ją odżywia. 


 Plusy:
 +Delikatnie złuszcza.
 +Nie uczula,co jest dla mnie ważne bo jestem alergikiem.
 +Wygładza skórę.
 +Cena.
 +Ma niewielkie drobinki,które nie podrażniają wrażliwej skóry.
 Minusy:
 -Trudno dostępny.
 -Ma w składzie parafinę przez co może zapychać pory.
 -Peeling pozostawia filtr na skórze.
 -Nie wydajny.
 Skład: aqua, pyrus malus fruit extract, stearic acid, isohexadecane & C9-C16 isoparaffin, cetyl alcohol, pranus armeniaca seed powder, juglans regia shell powder, sorbitan stearate & sucrose cocoate, triticum vulgare germ oil, carbomer, triethanolamine, phenoxyethanol, methylparaben, propylparaben, tocopheryl ecetate, disodium EDTA, fragrance, flavour.
Podsumowując peeling dobrze się sprawdził,jest wart wypróbowania ale nie jestem pewna czy wrócę do niego.Lubię testować nowości i rzadko pozostaję przy jednym produkcie.
 Do następnego :)
 Buziaki:*

1 komentarz:

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.