sobota, 23 marca 2013

Lirene MaxSlim-Krem chłodzący do modelowania ciała.

Cześć!
 Na wstępie chciałam zaznaczyć że nie oczekuje od kosmetyku wyszczuplenia,ale ujędrnienia i wygładzenia skóry.W trakcie stosowanie tego produktu nie oczekiwałam cudów.Postanowiłam że zabiorę się za siebie i wspomogę się kosmetykami ale wiadomo że kosmetyki nie załatwią sprawy,zależało mi głównie na ujędrnieniu niż wyszczupleniu.Chętnie używałam tego kremu w lato ponieważ delikatnie chłodził,po wakacjach odstawiłam go i pod koniec lutego wróciłam do niego.
 Muszę przyznać że trochę się zawiodłam jeśli chodzi o chłodzenie,chłodzi bardzo delikatnie,jest to lekko wyczuwalne.Przyznam że bardzo miło mi się używało tego produktu,szybko się wchłaniał,ma świetny świeży cytrusowy zapach.Dostrzegłam w nim kilka plusów ale także minusy.
 Plusy:
 +Świetnie pachnie.
 +Opakowanie bardzo mi się podoba,głównie ze względu na kolory ale to sprawa indywidualna.
 +Wygładza skórę.
 +Szybko się wchłania.
 +Ma konsystencje typowego balsami,łatwo się rozprowadza.
 +Dostępność.
 + Regularna cena to 17 zł za 200 ml produktu jednak można go kupić na promocji nawet za 10 zł.
 +Delikatnie chłodzi.
Minusy:
 -Nie wyszczupla.
 -Nie ujędrnia.
 -Nie modeluje sylwetki.
 -Jest nie wydajny.

 Zraziła mnie też trochę parafina w składzie,nie rozumiem dlaczego w większości kremów się ona znajduję przecież nie daje jakiś super efektów.
 Myślałam aby kupić go jeszcze raz  i dać mu jeszcze jedną szansę,może za krótko go używałam żeby spodziewać się jakikolwiek efektów które obiecuje producent.Jako produkt po porannym prysznicu sprawdza się idealnie,ma pobudzający zapach i szybko się wchłania a wiadomo że nie każdy ma czas czekać aż balsam się wchłonie.
A wy przygotowujecie się już do lata?;)
 Do następnego,Pa;*

4 komentarze:

  1. Moja mama ma taki ! też używam ! i polecam ! fajny jest : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie średni ale może za dużo od niego oczekiwałam.

      Usuń
  2. Sporo tych minusów, myślałam, że będzie trochę lepszy.:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.