poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Zakupy

Cześć! 
 Wczoraj wybrałam się na zakupy i dziś chciałabym wam pokazać co kupiłam.Jeśli jesteście ciekawi co kupiłam to czytajcie dalej :)
 
 Ostatnio dużo myślałam o zmianie koloru włosów,obecnie mam ciemny blond i postanowiłam trochę rozjaśnić włosy więc zdecydowałam się na farby z Garniera,zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
 W Rossmannie kupiłam magnez,ostatnio mam problemy ze skurczami,szczególnie w łydkach.Standardowo patyczki kosmetyczne z Lilibe w promocji za 1,49zł.Serum Argan Oil kupiłam głównie z myślą o zabezpieczeniu końcówek włosów przed zniszczeniem,obecnie jest na promocji za 5,99zł.Lakier z nowej serii Wibo Extreme Nails nr34 czarny.
Zajrzałam do Ziaji,nie miałam zamiaru niczego kupować ale skusiłam się na serum proteinowe modelujące biust,cena to 7,99zł,oczywiście dostępne w stacjonarnym sklepie Ziaji.
  
Miłego wieczoru :)
 Buziaki:*

1 komentarz:

  1. ja ostatnio też postanowiłam bardzo zmienić kolor włosów - przez 3 lata zapuszczałam włosy i miałam swoje naturalne ciemne blondy a zmieniłam całkowicie - mam teraz blond jasny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.