wtorek, 12 lutego 2013

Choróbsko

Hej Kochani!
 Jak wam minął poniedziałek?Mi niestety marnie,od soboty męczy mnie grypa,myślałam że tej zimy obejdzie się bez choroby jednak i mnie dopadło. Aktualna pogoda jest straszna,ciągle pada śnieg i jest mróz a już miałam nadzieję że się ociepli,strasznie tęsknie za wiosną.Moje usta nie wyglądają zbyt ciekawie o tej porze roku,są suche,pękające,zaczerwienione a skóra schodzi płatami :( Postanowiłam wrócić do balsamu Tisane,używałam go pół roku temu i pamiętam że byłam z niego zadowolona,jednak lubię testować kosmetyki i próbowałam innych,niestety nie sprawdziły się tak dobrze jak Tisane.
 Na szczęście mam ferie i mogę spokojnie odpocząć.Postaram się w tym czasie napisać resztę zaplanowanych recenzji dla was a teraz wracam się kurować.
Do następnego ;*


6 komentarzy:

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.